Firefox

Firefox 3 – podoba mnie się ;) – powód pierwszy

… dla mnie osobiście strzałem w dziesiątkę okazała się funkcja zapamiętywania przez przeglądarkę stopnia powiększenia/pomniejszenia tekstu zależnie od stron na jakich się znajdujemy. Z tego co się zorientowałem FF3 zapamiętuję rozmiar tekstu wg domen.
Funkcja szczególnie przydatna jeżeli otwieramy kilka artykułów (każdy w nowej karcie) np.: poprzez czytnik RSS.

Jeszcze mała refleksja. Zebrało mi się kiedy zobaczyłem dzisiaj arytkuł o historii Firefoxa. Pomyślałem: „To już minęło tyle lat?” Zerknąłem do swojego folderu Phoenix/Firebird/Firefox a tam najstarsze pliki które ściągnąłem, edytowałem datowane są na październik 2003… czyli mniej więcej wtedy rozpoczęła się moja przygoda z FF i trwa nieprzerwanie do dnia dzisiejszego.

Ale żeby nie było tylko o FF to przy okazji powrotu do przeszłości mam coś dla fanów Opery. Zrzut pochodzi z moich zasobów zrobiony we wrześniu 1999.

One thought on “Firefox 3 – podoba mnie się ;) – powód pierwszy

Skomentuj

